زمانبندی انتخاب واحد نیمسال اول ۹۷-۹۶

۰۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵ کد خبر : ۶۷۰ اخبار دانشگاه اخبار دانشجویی اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۲۷۶۳
زمانبندی انتخاب واحد نیمسال اول ۹۷-۹۶


۷۳ رای

نظر شما :

محمد ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۷
با سلام و خسته نباشید . شرایط دانشجوهای ممتاز برای زمانبندی انتخاب واحد به چه صورت هستش ؟؟؟
پاسخ مدیر سایت ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۲:۵۵

 

شرایط انتخاب واحد برای دانشجویان ممتاز به شرح ذیل می باشد :

رشته های علوم انسانی ( حسابداری ، حقوق و علوم اجتماعی ) معدل بالای 18

رشته های فنی و مهندسی معدل بالای 17

منظور از معدل ( معدل ترم 2-96-95 ) می باشد .

موفق و پیروز باشید

حمید ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۸:۲۱
معدل ترم تابستان اگه 18شده باشه میشه 24واحد برداشت؟
پاسخ مدیر سایت ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۰

با سلام

نه ، شرط معدل مربوط به معدل نیمسال دوم آموزشی می باشد .

کاظمی ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۳:۱۴
با سلام دانشجوی کارشناسی هستم واسه این ترم به دانشگاه هشتگرد مهمانی گرفتم واسه انتخاب واحد کی باید بیام دانشگاه ؟؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۳

با سلام در زمان حذف و اضافه مراجعه فرمایید

حسن ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۳۱
سلام اگه معدل بالای 19 باشه ولی بدلیل اینکه ظرفیتا تکمیله وبخوام بالای 20 واحد بردارم .باید چکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۱

یک روز قبل از حذف و اضافه به دانشگاه مراجعه فرمایید

مهسا ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۳
انتخاب واحدای ورودی جدید کی میاد؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۰

ورودی های جدید بعد از پایان ثبت نام و تشکیل پرونده باید به کارشناس مراجعه فرمایند .

دانیال ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۹
باعرض سلام و خسته نباشید بنده دانشجوی مهمان رشته حقوق هستم میشه بفرمایید بری ثبت نام و انتخاب واحد چه زمانی باید بیام دانشگاه؟؟
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۸

با سلام

در زمان حذف و اضافه به دانشگاه مراجعه فرمایید

ترم اخر كارداني معماري هستم بنا به مشكلات خانوادگي نتوانستم ثبت نام كنم در چه تاريخي بايد مراجعه كنم ممنون تشكر ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۵
منتظر جوابم هستم
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۷

با سلام

هم زمان با زمانبندی اعلام شده در سایت ( در زمان حذف و اضافه ) به سایت مراجعه نمایید .

زمان حذف و اضافه از روز دوشنبه 96/07/10 الی پنج شنبه 96/07/13 می باشد .

 

محسن ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۲
زمان حذف و اضافه برای کلیه مقاطع تحصیلی میباشد
پاسخ مدیر سایت ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۹

بله ( بجز ورودی های جدید ( ورودی های 96 ) )

نیلوفر ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۷
من ورودی جدید مهر96هستم. کارشناسی پیوسته حقوق نمیدونم چه جوری باید انتخاب واحد کنم تا برنامه کلاسهامو ببینم تو سایت هیچ گزینه ای نیست.
پاسخ مدیر سایت ۲۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۳

با سلام ، با توجه به اینکه برای تمامی دانشجویان ترم اول توسط دانشگاه واحد ارائه شده است در صورت اینکه در پروفایل دانشجویی خود منوی امور آموزشی => برنامه هفتگی برنامه هفتگی خود را مشاهده نکردید به کارشناس خود مراجعه نمایید . با تشکر