مراحل ثبت نام از ورودی جدید

۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۷ کد : ۹۶۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۷۱۷
مراحل ثبت نام از ورودی جدید

ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی به دانشجویان عزیز، انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد را به عنوان محل رشد و تعالی و ادامه تحصیلات عالی نشان از دقت نظر و حسن توجه شما است. هم اکنون ما مفتخر به حضور شما آینده سازان ایران اسلامی در این واحد هستیم . همکاران ما در تمام بخش های آموزشی،پژوهش و فناوری، فرهنگی و اداری و مالی در تلاش هستند که امور مربوط به دانشجویان جدید الورود به سرعت هرچه تمام تر و با دقت کامل انجام گیرد.

* توجه *                                                                                      *توجه *

دانشجویان گرامی بعد از ثبت نام اولیه و آپلود مدارک مورد نیاز در سامانه ثبت نام از ورودی های جدید به دانشگاه مراجعه فرمایید.

((مدارک مورد نیاز ثبت نام ورودی های جدید نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد))

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کارشناسی پیوسته

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کاردانی پیوسته و ناپیوسته

اصل مدرک پایان متوسطه  نظام قدیم ، مدرک موقت یا اصل پیش دانشگاهی

مدرک موقت یا اصل کاردانی

مدرک موقت یا اصل دیپلم

اصل وکپی از مدارک شناسایی از هر کدام 2 سری+2 قطعه عکس

اصل وکپی از مدارک شناسایی از هر کدام 2 سری+2قطعه عکس

اصل وکپی از مدارک شناسایی از هر کدام 2 سری+2 قطعه عکس

 

 

ردیف

مراحل ثبت نام

1

دریافت راهنما ی ثبت نام

2

تهیه فرم

3

احراز هویت

4

تطبیق  مدارک

5

انتقال اسامی و ثبت کامل مشخصات دانشجو

6

مشمولین

7

تاییدیه تحصیلی

8

امور مالی

9

تشکیل پرونده

10

تحویل کارت دانشجویی

11

کنترل مدارک و انتخاب واحد

12

تحویل مدارک به بایگانی پس از تایید کارشناس آموزش

 

 ((مراحل ثبت نام ورودی های جدید نیمسال اول سال تحصیلی98-97))

 

در صورت  داشتن هرگونه سوال آموزشی  با توجه به گروه آموزشی خود با  داخلی های زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تلفن دانشگاه

:8 الی 44210166 -026

اداره امور آموزشی

135

   

کارشناس گروه

کامپیوتر و برق

320

کارشناس گروه

مهندسی عمران

مهندسی نقشه برداری

600

کارشناس گروه

مهندسی معماری

322

کارشناس گروه

مهندسی مکانیک

مهندسی صنایع

323

کارشناس  گروه

    حقوق و معارف

128

کارشناس گروه

گروه حسابداری

325

 

 بعد از انجام مراحل فوق با در دست داشتن پرینت انتخاب رشته و مدارک مورد نیاز به دانشگاه مراجعه نماید .

 

آدرس دانشگاه :‌استان البرز - هشتگرد - پائین تر از میدان صنعت - خیابان شهید صدوقی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

 

راهنمای تصویری  ثبت نام  اولیه در سایت دانشگاه :

** دانشجویان توجه فرمایند حتما باید تا مرحله 6 (تایید فرم تعهد )  مراحل را انجام دهند .و نیازی به پرداخت  شهریه نمی باشد . پرداخت به صورت حضوری و در زمان مراجعه به دانشگاه میباشد .

دانشجویان گرامی در صورت داشتن مشکلات فنی در سایت میتوانید با  ارسال پست از انتهای همین خبر  و یا با شماره 02644210165داخلی 154یا 153 با واحد فناوری اطلاعات در میان بگذارید .


۲۵ رای

نظر شما :

عباس ۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۲
سلام..من توی سایت ازمون ثبت نام کردم اما الان کد ملی و نام پدر وارد میکنم پیام میده اطلاعات یافت نشد مشکل از کجاست؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۶

با سلام ، مشخصات خودتون رو ارسال فرمایید تا بررسی شود .

عباس ۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۹
1210120119 کدملی مرتضی..نام پدر
پاسخ مدیر سایت ۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۰

اطلاعات شما برای واحد هشتگرد ارسال نشده است ، کارنامه خود را در سایت آزمون (www.azmoon.org ) بررسی نمایید

بنيامين ۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۶
سلام من اول اشتباهی تا سایت ازمون کارشناسی ثبت نام کرده بود بعد کاردانی بعد من اخرین مدرکم دیپلمه حالا میزنم تو سایت کارشناسیم میاد کاردانیم نمیاد چیکار باید کنم
پاسخ مدیر سایت ۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۷

شنبه به آموزش دانشگاه مراجعه فرمایید .

بهراد ۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۲
من در مرحله هفتم پرداخت شهریه مشکل برخوردم کجا و چگونه باید پرداخت کنم
پاسخ مدیر سایت ۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

دانشجویان گرامی فقط کافیست تا مرحله پرداخت مراحل را ادامه دهند و نیازی به پرداخت وجه به صورت اینترنتی نمی باشد . ((پرداخت در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه انجام میپزیرد))

لازم به ذکر است با توجه به تعطیلی دانشگاه در روز پنجشنبه مورخ 07/05 ، مراجعه حضوری به دانشگاه از شنبه مورخ 07/07 می باشد .

سارا ۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۴۹
سلام.بعد از ثبت نام اینترنتی چه روز و چه ساعت هایی باید مراجعه کنیم به دانشگاه؟
پاسخ مدیر سایت ۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۶

با سلام از شنبه مورخ 97/07/07 به دانشگاه مراجعه فرمایید . از ساعت 8 صبح تا 16

علی ۰۴ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۲
سلام من دبیرستان و پیش دانشگاهی رشته ی ریاضی رو سال 95 تمام کردم برای ثبت نام اینترنتی آخرین مدرک رو میخواد باید دوره ی پیش دانشگاهی رو بزنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۵ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۲

سلام  بله آخرین مدرک تحصیلی ( پیش دانشگاهی ) را وارد نمایید  .

عباس ۰۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۷
من توی سایت azmoon رفتم ..نوشته پذیرفته شدم توی همون اولویت اولم ک هشتگرد هست ...توی همون سایت باید اطلاع بدم یا همین جا پیگیری کنم ?
پاسخ مدیر سایت ۰۵ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۲۸

مراحل ثبت نام را در سایت دانشگاه انجام داده و شنبه مورخ 97/07/07 به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه فرمایید

عاطفه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۷
سلام من در سایت آزمون ثبت نام کردم و قبول شدم ولی در سایت دانشگاه نمیتونم وارد شم کد ملی و نام پدر رو میزنم میزنه اطلاعات یافت نشد چیکار کنم؟
پاسخ مدیر سایت ۰۵ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۲۶

در صورتی که موفق به مشاهده اطلاعات خود در سایت دانشگاه نشدید به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه فرمایید .

امین ۰۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۵
سلام. من تو سایت آزمون برای کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کردم، توی کارنامم هم زده پذیرفته شده ولی تو سایت دانشگاه اطلاعاتام ثبت نشده هرچی میزنم واسه کاردانیمو میاره بالا که سال 94 ثبت نام کرده بودم، مشکل کجاست
پاسخ مدیر سایت ۰۵ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۲۱

با سلام اطلاعات دانشجویان مقطع  کارشناسی ناپیوسته در سایت بارگزاری گردید ، لطفا مجدد بررسی نمایید

پوریا ۰۵ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۶
سلام خسته نباشید اگه ممکنه واسه منم بررسی کنید میخوام وارد سایت تبت نام بشم میگه اطلاعاتی یافت نشد
پاسخ مدیر سایت ۰۵ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۱۲

با سلام اسامی ورودی های جدید در سایت بروز رسانی گشت ، لطفا مجدد امتحان نمایید .

Afshin ۰۶ مهر ۱۳۹۷ | ۰۰:۱۵
سلام با عرض سلام و خسته نباشید من گزینه انتخاب رشته قبولی رو میزنم علامت طبق زمان بندی عمل کنید. رو نمایش میده خواستم ببینم زمان ثبت نام و انتخاب رشته کی هست با تشکر
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۶

در صورتی که در سایت azmon ثبت نام کرده باشید و در واحد هشتگرد قبول شده باشید میتواند در سایت واحد مراحل ثبت نام را انجام داده و در روز شنبه مورخ 97/07/07 به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه فرمایید

محمدحسین ۰۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۵۸
سلام.تو فرم ثبت نام تو بند23 نوشته^تاریخ اخذ اخرین مدرک پایه^.منظور از این مدرک پایه مدرک پیش دانشگاهی میشه یا سوم دبیرستان؟ممنون
پاسخ مدیر سایت ۰۶ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۱

با سلام در صورت داشتن مدارک پیش دانشگاهی مدرک پیش دانشگاهی باید آپلود گردد

علیرضا ۰۶ مهر ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۰
سلام.در قسمت ثبت مدارک نظام وظیفه چه مدرکی باید ثبت بشه؟ایا میتوان مدرک معافیت تحصیلی یا مدرک اعلام ارین وضعیت تحصیلی رو ثبت کرد؟...یا اصلا میشه این مرحله رو در دانشگاه به صورت حضوری انجام داد؟
پاسخ مدیر سایت ۰۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۲

بله امکان ثبت مدارکی دارید هست ، و به صورت حضوری هم میتوانید به دانشگاه مراجعه فرمایید .

جواد ۰۸ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰
خسته نباشید.من ثبت نام رو تا مرحله پرداخت شهریه انجام دادم ولی تو قسمت پرداخت شهریه نه جایی برای پرداخت هست نه میره مرحله بعد.مشکل از کجاس؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مهر ۱۳۹۷ | ۲۲:۵۰

نیازی به پرداخت نمیباشد ، به دانشگاه مراجعه فرمایید (جهت ثبت نام حضوری )

پویان کلانتری ۰۸ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۲
من موقع اپلود اسکن مدارک به ارور پسوند فایل باید jpg باشد برمیخورم با اینکه درسته
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مهر ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۹

بزودی بررسی میشود (( در صورتی که با گوشی اقدام به ثبت نام میکنید یکبار با کامپیوتر بررسی نمایید ))

مصطفی ۰۸ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۸
سلام.من هنوز دارم مراحل انصراف از دانشگاه قبلم رو طی میکنم و نامش تازه فردا میاد ثبت نام تا چه زمانی هستش؟
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مهر ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۷

به احتمال زیاد تا آخر هفته جاری ادامه دارد

معراج ۰۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۷
سلام خسته نباشید ببخشید من تو دانشگاه ثبت نام کردم تمام مرحله ها رو انجام دادم گفتن که تا اخر هفته تیجه واحد ها رو که انتخاب شده ببین و تو کلاس حضور داشته باش کجا واحد ها رو اعلام میکنن درضمن در مورد کارت دانشجویی هم چیزی نگفتن کی باد کارت رو بگیریم
پاسخ مدیر سایت ۰۸ مهر ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۵

با سلام ، واحد ها در پروفایل آموزشی شما اعلام میگردد . و در مورد کارت دانشجویی به اداره دانشجویی مراجعه فرمایید .

Ali ۰۹ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۰
سلام من کار ثبت نامم تمام شده و مدارک را تحویل دانشگاه دادم و شماره‌ی دانشجویی دارم . الان میخوام وارد سایت شوم اما میگوید رمز عبور یا شماره ی دانشجویی اشتباه است. مشکل از کجاست؟ و اینکه کلمه ی عبور کد ملی است؟
پاسخ مدیر سایت ۰۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۹

با سلام نام کاربری شما شماره دانشجویی و کلمه عبور شما شماره شناسنامه شما میباشد .

در صورت وارد نشدن با آموزش تماس بگیرید و یا شماره دانشجویی خود را ارسال نمایید تا بررسی شود .

افتخاری ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۴
با سلام و خسته نباشید.بنده دانشجوی ورودی جدید هستم و تمامی مراحل ثبت نام را به صورت کامل و صحیح انجام دادم.برای انتخاب واحد هم گفتن خودمون پنجشنبه انتخاب واحد میکنیم براتون.حالا که من وارد صفحه ی شخصی خودم میشم و به قسمت امور اموزشی و برنامه هفتگی میرم مینویسه که نیمسال اول97.98 واحد گیری ندارد.بعد به قسمت انتخاب واحد و انتخاب واحد اولیه میرم میزنه که زمان بندی ثبت نام به پایان رسیده است.مشکل بنده از کجاست؟الان بنده چیکار کنم؟خواهشا رسیدگی کنید.تشکر
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۶

با سلام ، انتخاب واحد توسط دانشگاه برای ورودی های جدید انجام میشود و در صورتی که تا آخر هفته جاری برای شما واحدگیری انجام نشد به کارشناس خود مراجعه فرمایید .

امین ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | ۰۲:۰۵
سلام ، من ثبت نام زدم تو سایت دانشگاه آزاد ولی توی سایت دانشگاه هشتگرد نمیتونم وارد شم ، میزنه اطلاعات یافت نشد . چه باید کرد ؟
پاسخ مدیر سایت ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۵

با سلام هنوز اسامی ورودی های جدید که بد از 5 مهر در سایت آزمون ثبت نام نموده اند اعلام نگشته است . و در صورت اعلام شدن اسامی در سایت واحد اطلاع رسانی میگردد .